מוקד מידרג: 1-700-707-233
אלעזר גרינגליק, מודיעין.
אשרור: 02/10/2020
משוב: 24/10/2019

תיאור השירות:
ניקוי עובש מסיבי שהצטבר במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר. הודיע ערב לפני שיגיע למחרת בין 8:00 ל- 9:00. הייתי מעדיף תיאום מראש יותר מסודר אבל כיוון שהודיע על שעה מוקדמת וטווח זמנים צר, זרמתי. בסוף הגיע ב- 9:10. בהמשך אמר לי שחבל שלא אמרתי שיבוא הכי מוקדם שיכול, כי הוא מאחר קצת בכוונה, כי מנסיונו, אנשים מעדיפים לא בדיוק על הדקה בבוקר. נשמע לי לא נכון. שאל אותי אם יש לי ניילון. התחלתי לחפש, על אף שהיה מתסכל שלא התריע על כך מראש, כי ברור שאני רוצה להגן על הקיר ועל הצבע. בסוף נזכר שיש לו באוטו ניילון שלו, שחשב ששכח אצל לקוח. בשלב זה התחיל למלא את המרסס, ואז התברר לו שהוא שבור, ויצא לכשלושת רבעי שעה כדי לקנות חדש בחנות. קורה. בשלב הבא ביקש ממני לקרוא את הוראות השימוש של החומר, כי לדבריו לא מצא את החומר שהוא רגיל, ומנסה את החומר הזה לראשונה. לאחר מכן ביצע את העבודה, תוך שהוא שוטף את המזגן במים רבים מצינור השקיה שלנו, ואני נאלץ לספוג הכל עם סמרטוט בקצב מהיר (בהמשך נודע לנו מקרוב משפחה, שיש בעלי מקצוע שעושים זאת עם קיטור, על מנת לבצע זאת ביתר דיוק ולהיזהר על רכיבי האלקטרוניקה הרגישים במזגן. כמו כן, נודע לנו ששילמו חצי ממה ששילמנו). כשרציתי לשלם, התברר ששכח את הקבלות אצל לקוח, ואמר שישלח לי בוואטסאפ. בהמשך, אכן שלח, אך ביקשתי ממנו את המקור, ואמר שכשיגיע בהזדמנות ישים לי בתיבה. די מקומם, אך עם זאת, בוצע. לסיכום, המזגן נקי ועובד מצוין. השירות באופן כללי, די בעייתי, על אף שהבחור חביב ביותר ונחמד. שאלתי אותו על המלצות לטיפול שימנע את הצטברות העובש, ואמר רק לנקות מידי פעם כמו שהוא עשה. לא מבין איך זה אפשרי בלי בעל מקצוע, ולכן זו המלצה מתסכלת ולא ברור לי אם היא אכן מקצועית ונכונה. כיום, זמן לא רב אחרי, מתחיל שוב להצטבר עובש.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק