מוקד מידרג: 1-700-707-233
יעקב מ, חיפה.
משוב: 09/11/2015

תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש ותיקון סתימה בברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה לא משהו. הוא עלה לגג, טען שהבעיה זה שהגוף חימום הלך ורצה מחיר ממש גבוה בטענה שזה המחירים. אני בדקתי מול אנשים אחרים באתר והם נתנו לי מחירים יותר נמוכים. מסתבר שאחרי הטיפול של אינסטלטור שזו הייתה תקלה חשמלית של קבלים ולא של הדוד. גם ביקשתי שיבדוק סתימה בכיור והוא לקח את המחיר שסוכם.
דירוגים:
כללי
7
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
הלקוח פנה אלי בטענה כי אין לו מים חמים כבר כמה ימים כאשר הוא מדליק את הדוד. לבקשת הלקוח כבר בבוקר של יום המחרת הגעתי בשעה שקבענו ומיד התחלתי בטיפול ואיתור התקלה. יש לציין כי ללקוח דוד מסוג כרומגן אשר דורש חמם מיוחד ולא סטנדרטי. לאחר בדיקה זיהיתי קצר חשמלי בתרמוסטט וכי יש סימן שחור של שרוף על חיבור החוט לחמם של הדוד, מיד ניתקתי את החשמל מהדוד בכדי למנוע שריפה. ירדתי חזרה ללקוח והסברתי את חומרת המצב. המלצתי ללקוח להחליף את התרמוסטט ואת גוף החימום לחמם ותרמוסטט מקוריים של חברת כרומגן בעלות של 600 ש"ח כולל מע"מ (המחיר כלל חלקים+עבודה). הלקוח לא הסכים איתי מאחר ששמע לטענתו כי גוף חימום עולה זול יותר. הסברתי ללקוח כי אכן יש חמם יותר זול אך לא מקורי ושאני, כמי שעוסק בתחום זמן רב מעדיף וממליץ לשים חמם מקורי וזה הסיבה שהמחיר טיפה יותר יקר- כי החלק עצמו יותר יקר. הלקוח בחר שלא אטפל בזה וזכותו וכבודו על כך. יתכן כי החליפו ללקוח רק תרמוסטט ובכך הסתדרה התקלה אך יכול מאוד להיות שהתקלה תחזור לו במהרה. מניסיוני, לפעמים עדיף לעשות טיפול יסודי מאשר לחזור על אותה תקלה פעמיים. בנוסף, הלקוח פנה אלי בעניין נוסף של סתימה בקו מטבח אשר שוחררה ע"י מכונה חשמלית במחיר הגון של 350 ש"ח כולל מע"מ.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק