מוקד טלפוני: 1-700-707-233

איך עובדים עם מידרג




הרבה עסקים שואלים איך עובדים עם מידרג.  אז קודם נסביר איך מתחילים לעבוד עם מידרג ולאחר מכן איך עובדים עם מידרג באופן שוטף אחרי שעסק מתקבל לאתר.

איך עובדים עם מידרג – לעסק שרוצה להצטרף

זה פשוט מאוד. פונים למידרג בטופס ההצטרפות ועוברים בדיקת שביעות רצון לקוחות - עליה נדבר מתחת לטופס.

טופס הצטרפות

בדיקת הצטרפות – למה צריך אותה בכלל?

לא כל עסק יכול לעבוד עם מידרג. אתר מידרג נועד בשביל לקוחות שמאסו בחאפרים ומחפשים עסקים אמינים, כאלו שיעשו עבודה באיכות טובה ושאפשר לסמוך עליהם. יותר מזה, הם מחפשים במידרג עסקים שיודעים להתייחס אליהם יפה, להיות הוגנים במחיר, לעמוד בזמנים שסוכמו ובקיצור לתת להם חוויה טובה מכל הבחינות.

לכן אנו עושים בדיקה פשוטה אך קפדנית שמוכיחה את עצמה כבר שנים רבות במידרג: בדיקת שביעות רצון לקוחות קודמים של העסק לפני שהוא מצטרף למידרג.

אז איך זה עובד? העסק מתבקש לרשום בטופס את מספר החשבונית האחרונה שהוא הוציא ללקוחות ולאחר מכן את הפרטים של 15 הלקוחות האחרונים שהוא הוציא להם חשבוניות לפי רצף. למשל, אם מספר החשבונית האחרונה שהעסק הוציא הוא 100, אז העסק ירשום את פרטי הלקוחות שמופיעים בחשבוניות 85-100.

למה לפי חשבוניות?

זו הדרך היחידה לוודא שהלקוחות האלו הם לא חברים או קרובי משפחה.

למה לפי רצף חשבוניות ללא דילוג?

זו הדרך היחידה לוודא שהעסק לא מנסה להסתיר לקוחות שקיבלו ממנו שירות לא טוב.

מילאתי את שמות הלקוחות שלי – מה עכשיו?

לאחר שכל הפרטים של הלקוחות שלך בטופס, המערכת תדגום מספר חשבוניות אקראיות אותן יש לצלם ולהעלות לאתר. וזהו, מכאן יתחילו להתקשר ללקוחות שברשימה לקחת עליך המלצות. אם התוצאות טובות, ברגע שאספנו עליך 5 המלצות התהליך מסתיים.. התהליך לוקח בממוצע בין שבוע לשבועיים.

הבדיקה הסתיימה – איך אני יודע אם התקבלתי למידרג?

אם הלקוחות אמרו עליך דברים טובים – התקבלת למידרג. כל הכבוד! נציג המחלקה העסקית יחזור אליך ויתדרך אותך בכל מה שצריך לדעת. 

צפו בסרטון תהליך ההצטרפות ושיטת הדירוג של מידרג:

 

איך עובדים עם מידרג – לאחר שהעסק התקבל לאתר

אם הגעת עד לכאן סימן שיש לך סקרנות בריאה לדעת כבר עכשיו איך עובדים עם מידרג אחרי שעוברים את הבדיקה. לגיטימי מחייך. אז הנה 4 דברים שחשוב לדעת במידה והעסק שלך יתקבל למידרג:

 

1 - המודל העסקי של מידרג – מודל מנצח

במידרג אין תשלום קבוע על עצם ההופעה באתר. התשלום הוא רק על עבודה שסגרת עם הלקוח ורק לאחר שהעבודה הסתיימה ושקיבלת את התשלום המלא עליה מהלקוח. קוראים לזה תזרים מזומנים חיובי. קודם מקבלים ערך מאתר מידרג ורק לאחר מכן משלמים עליו. התשלום הוא עמלת אחוזים מגובה העסקה, המשתנה מענף לענף, כשבממוצע זה נע בין 5%-10%. לא קיבלת עבודה דרך מידרג? לא תשלם על ההופעה באתר.

 

2 - ההופעה באתר - בניהולך

  • באיזה אזורים מתאים לך להופיע?
  • באיזה סוגי עבודות מתאים לך לקבל פניות?
  • באיזה זמנים מתאים לך לקבל פניות?

דיוק הנתונים האלו חשוב מ-2 סיבות:

הראשונה, שלא יגיעו אליך שיחות לא מדוייקות שיבזבזו לך את הזמן ולא תוכל לסגור עבודה.

הסיבה השנייה היא חווית הלקוח. לקוח שרואה עסק זמין  באזור ובסוג עבודה מסוימים, צריך להיות בטוח שאם הוא יתקשר לאותו עסק הוא יקבל את השירות באזור שבחר. איך מדייקים את הופעת העסק במידרג? באמצעות אפליקציה יעודית לעסקים במידרג.

 

3 - עדכון העסקאות שסגרת - חובה

סגרת עסקה עם לקוח מידרג? מעולה. יש לעדכן את העסקה והסכום שלה באפליקציה של העסקים. עסקים שמעדכנים מקבלים חשיפה גדולה יותר.

 

4 - לעשות עבודה טובה עם הלקוחות – ברור שחובה

אצלנו זה מאוד פשוט – מי שמדורג גבוה יותר מקבל יותר עבודה. אם הציון הכללי יורד – מקבלים פחות פניות. אין פה קיצורי דרך, ואין קומבינות. חייבים לעשות עבודה טובה עם הלקוחות בכל הפרמטרים (איכות, עמידה בזמנים, יחס אישי והוגנות המחיר).

המודל העסקי נשמע לך טוב? חושב שהלקוחות שלך ממליצים עליך?

השאירו פרטים ונציג המחלקה העסקית יחזור אליכם במהרה.

עסקים טובים מקבלים הרבה עבודה

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק