היה מעולה. הוא הגיע תוך 5 דקות מהרגע שהתקשרתי כי הוא היה באזור. אני ידעתי מה הבעיה ורק הייתי צריך שמישהו יבצע את התיקון. תוך 25 דקות הכל היה מתוקן ומסודר. הוא גבה על זה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ש. צור משה.
משוב: 22/12/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה פנימית מאסלה תלויה והרכבת ברז למקרר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל יהב, קדימה-צורן.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 27/01/2015
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז שבגינה.
חוות דעת:
הוא הגיע מיד, עשה עבודה מקצועית והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון ב. קדימה-צורן.
משוב: 12/04/2015
תיאור השירות:
החלפה של ברז ועבודות אינסטלציה נוספות.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז. הוא בא בזמן, עשה עבודה טובה והיה באמת בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי לייטנר, תל מונד.
משוב: 30/05/2014
תיאור השירות:
התקנת ברזים ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! יש לי רק דברים טובים להגיד עליו, הוא עמד בזמנים והוא עשה את העבודה שלו בצורה מאוד נקייה, מסודרת ומנומסת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי טאוב, כפר יונה.
משוב: 13/03/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז אמבטיה ותיקון אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. המחיר שלקח היה סביר, הוא הציע מספר פתרונות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון ב. קדימה-צורן.
משוב: 02/02/2014
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה ופתיחה וניקוי של ברזים נוספים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה מעולה ומקצועית. הוא היה מאוד נחמד. ממולץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר אדרעי, כפר יונה.
משוב: 30/10/2013
תיאור השירות:
שינויים בברזים + תיקוני אינסטלציה קטנים אחרים + עבודות הנדימן קטנות.
חוות דעת:
הוא דייקן, אמין, חזר אלי, תיאם איתי, עמד בלוח הזמנים, המחיר שלו היה סביר ורק הגימורים שלו בעבודה היו לדעתי לא 100 אחוז. אבל בסך הכל אני מרוצה וממליצה!
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שאול א. כפר יונה.
משוב: 11/08/2013
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שניר הבטיח ובא מוקדם, בדק ותיקן. זה בעצם היה תיקון קטן ולא רציני, לא החליף את כל הברז אלא תיקן את האטמים, וחזר אחר כך כדי לבדוק שזה לא נוזל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי מנדלבאום, תל מונד.
משוב: 24/07/2013
תיאור השירות:
הגיע להתקין ברז מים למקרר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד בסדר, באמת! עמד בזמנים, ממש דייק - הייתי נותנת לו עשר!! נחמד מאוד ואדיב, ידע מה צריך לעשות ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 339 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.