מוקד מידרג: 1-700-707-233

קיצור וילון

קניתם וילון יותר מידי ארוך, או שנמאס לכם שהוא מטאטא את הרצפה? זה הזמן לקיצור וילון. מחיר קיצור וילון נע בין 100-150 ₪, אם תביאו את הוילון למתפרה בעצמכם. חלק מאנשי הוילונות יגיעו אליכם ויפרקו את הווילון בתוספת למחיר. מחיר קיצור הווילון מחושב לפי אורך המסילה של הוילון, ולא לפי גודל הבד. כל המידע על קיצור וילון - בקיצור


קיצור וילון מחיר

נתחיל בעיקר - על מה משלמים? מחיר של קיצור וילון לפי "מטר מסילה". זאת אומרת, המחיר למטר נקבע לפי האורך של המסילה, ולא לפי האורך של הבד.

אם תורידו את הווילון, תפרסו אותו על המיטה שלכם - תגלו שהוא הרבה יותר רחב ממה שאתם חושבים. לתפירת ווילונות משתמשים בכמות בד של פי 3 מרוחב המסילה, כדי שהווילון יהיה רחב ומפנק ויהיה אפשר להסית אותו בקלות. ככה שחישוב מחיר קיצור ווילון הוא חישוב לטובתכם. זאת אומרת, לפי אורך המסילה.

מחיר מחיר קיצור וילון נע בין 100-150 ₪ למטר מסילה (המחיר לא כולל איסוף מבית הלקוח) 

מחיר עבור פירוק, שינוע הווילון וביקור נוסף אצלכם להחזרת הווילון תשלמו עוד כ-550 ש"ח. כן, לטיילת יש מחיר.

טיפ תוכלו להוריד לא מעט מהמחיר אם תמדדו, תביאו ותאספו את הוילון למתפרה בעצמכם. מצד שני, אם אתם לא בטוחים איך לפרק אותו, כדאי לשקול לשלם את התוספת במחיר. לפעמים אין קיצורי דרך, כי אם תהרסו את הוילון, המחיר יכול להיות כפול 😊.

 

 

קיצור וילון לבן

קיצור וילון - מפרט טכני

על המחיר כבר דיברנו, אז עכשיו בקיצור (כמו שהבטחנו), מה עוד אתם צריכים לדעת על קיצור וילון?

וילון למטבח בשורה משמחת: עברתם דירה? לא בטוחים שהווילונות הרומאים יתאימו לבית החדש? תשמחו לדעת שאפשר לקצר את כל סוגי הוילונות.

הטלאת הביוב אחרי שהווילון הגיע למתפרה בכל דרך שתבחרו, איש הווילונות יעשה מכפלת לווילון בעזרת תפירה, וככה יקצר אותו. הוא יוודא שהתפרים חזקים ואיכותיים, כדי שהוילון חלילה לא ייפרם.  

שעון קיצור וילון נמשך לרוב עד כיום עבודה אחד. בזמני עומס, יכול להיות שתקבלו את הוילון המקוצר שלכם בחזרה עד שבועיים מיום המסירה.

טיפ אם אתם מודדים את הוילון בעצמכם כדי לחסוך קצת במחיר, ההמלצה היא שגובה הוילון יהיה בין 1-2 ס"מ מהרצפה. ככה, הוא לא יתלכלך מאבק וגם המראה יהיה נקי ואסתטי.

 

מדידת מטר מסילה

 


אנשי וילונות מומלצים לקיצור וילון

אחרי שקראתם (בקיצור) על מחיר קיצור וילון ועל תהליך קיצור וילון, הגיע רגע האמת. הכנו לכם רשימה של אנשי וילונות מומלצים לקיצור וילון. ככה, שקיצור הוילון שלכם, בין אם זה וילון למשרד או וילון לבית יהיה מדויק ויפה.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק