תיקון נזילת שמן על ידי החלפת חלק ברכב בנזין מחברת שברולט שנתון 2013.
חוות דעת:
הייתי אצלו שלוש שעות והשירות, המחיר והשקיפות היו מצוינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה תחיה סירוטקין, חיפה.
אשרור: 19/05/2022
משוב: 13/01/2022
תיאור השירות:
טיפול 15000 לרכב של חברת שברולט שכלל תיקון תקלה ברדיאטור.
חוות דעת:
נאסר, בן אדם במלוא מובן המילה מקצועי,הוגן והגון. הגעתי עם בעיה מורכבת, נאסר פתר אותה, מחיר הוגן ויחס חם אישי. ראוי לשבח וממליצה מכך הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עואד עיסאוי, חיפה.
אשרור: 12/04/2022
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
טיפול בנזילת מים ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
נאסר היה מאוד אדיב ונחמד, היה לו קצת עומס, חיכיתי שעתיים אבל התקלה טופלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוי עזרן, חיפה.
משוב: 20/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת תרמוסטט וחלקים נוספים ברכב מסוג שברולט קרוז שנת 2011.
חוות דעת:
הוא מקסים מקסים מקסים! הוא היה מקצועי, היה לו חשוב להסביר לי לי הכל, גם את מה שאין לי מושג בו והוא היה נורא כנה בקשר למה שחייב להחליף ומה שיהיה אפשר להסתדר גם בלי להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן שריג, חיפה.
משוב: 28/12/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000 והכנה לטסט ברכב מסוג שברולט ספארק ותיקון משאבת מים ברכב מסוג שברולט אורלנדו.
חוות דעת:
הייתי אצלו פעמיים והוא ממש מעולה, המחירים שלו טובים, הוא גם עזר לי וסידר נהג שייקח אותי לעבודה כשהייתי צריך, הוא שכח לבצע עבודה כלשהי אז הזמין אותי להגיע ולעשות אותה בחינם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לידור בכר, חיפה.
משוב: 24/06/2021
תיאור השירות:
החלפת רפידות, צלחות וכריות בולם ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
היה קל לקבוע איתו, עשה עבודה מעולה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל אסא, חיפה.
משוב: 01/06/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שגרתי לרכב מסוג שברולט קפטיבה.
חוות דעת:
חייב לציין לשבח את המוסך ומנהלו, קבעתי שבוע לפני, הגעתי ומייד הרכב נכנס לעבודה, הצוות מקצועי ונחמד מאוד, מנהל המוסך משתדל מאוד
על איכות השרות והתחושה שהרכב נמצא בידיים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גילת, חיפה.
משוב: 25/01/2021
תיאור השירות:
החלפת משלוש ובדיקה לפני טסט ברכב מסוג שברולט קרוז.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, מקסים ואמין, אחלה והמחירים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנחס ינקילוב, חיפה.
אשרור: 07/11/2020
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של נזילת שמן לתוך מערכת המים על ידי החלפת קולר שמן מנוע/גיר ברכב מסוג שברולט אורלנדו דיזל.
חוות דעת:
נתן שירות מעבר למצוין. ביקרתי בהרבה מוסכים בחיי ובשירות כמו שלו עדיין לא נתקלתי. הטיפול, היחס והגישה ללקוח הכל היה מעבר למצופה. היתה נזילת שמן במערכת פנימית ולא גלוייה לעין ולכן לקח זמן עד שעלו על הבעיה. מבחינת היחס והטיפול בלקוח נותן תחושה של יחס אישי ונכונות לעזור, עדכן כל הזמן בטלפון ודאג ליידע אותי. יש לו נכונות לעזור ואני אמשיך ללכת אליו ובהחלט ממליץ מאוד לכולם.
נאסר הוא איש מקצוע טוב מאוד. הגענו עם הרכב לצורך דבר מסויים, הוא מיד שמע רעש מסויים שבמשך זמן דיווחנו עליו למוסך החברה, אך שם לא הצליחו למצוא המקור (למרות שלא הזכרתי העניין בפנייה לנאסר). נאסר יצר איתי קשר טלפוני, דיווח מה שמע, הסביר מה המקור להערכתו, הציע פתרון פשוט ולא גבה עבור זב תשלום כלל. נאסר היה שירותי, נעים מאוד, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן ממש. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1051 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.