שחר נתן שירות מעולה. הוא הגיע ישר, עשה עבודה טובה והיה נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב אלעזר, תל אביב.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ביתן, תל אביב.
אשרור: 25/04/2024
משוב: 10/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳סי חרמון, תל אביב.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה והחלפת שני ברזים בכיור מטבח ושירותים.
חוות דעת:
השירות היה ממש מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'קי אביו, תל אביב.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניקוז ניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי חנן, תל אביב.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף ואטם בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן אלון, תל אביב.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה בשירותים לרצפה.
חוות דעת:
שירות מצוין! שחר היה לא סתם זמין ביותר, היה גם אדיב, נחמד, אכפתי, טוב לב באמת היה פשוט בעל המקצוע הכי מקצועי ונחמד שפגשתי לאחרונה. לא יכולה להמליץ יותר מזה, גם הוגן וגם זה שהגיע כלכך מהר ופתר את הבעיה במהירות וקלילות פשוט עשה לי את היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה כץ, תל אביב.
אשרור: 04/03/2024
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
החלפת אטמים בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! שלחתי לו צילום בווצאפ והוא אמר לי מה הבעיה ומה טווח המחירים, הגיע תוך שעה, המחיר והתיקון היו מה שאמר לי כבר מראש בווצאפ. ולדעתי המחיר שלקח היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב חנני, תל אביב.
משוב: 11/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור, מאה אחוז, עבד נקי, מסודר וממש אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל שובי, תל אביב.
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה שכלל החלפת אטם ומצוף.
חוות דעת:
היה מקסים, מקסים, מקסים! עשר מתוך עשר! הייתי מרוצה מהזמינות, הוא הגיע ממש מהר, היה בן אדם ממש נחמד וחמוד ווידא שבאמת הנזילה הפסיקה. הוא גם לקח סכום סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1765 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.