טיפול שגרתי ותיקון תקלה באטם מכסה שסתומים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנתון 2008.
חוות דעת:
הוא מקצועי ונעים, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל דיין, חיפה.
משוב: 02/04/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל תיקונים והחלפת חלקים כולל הגשה לטסט לרכב סוזוקי ספלאש משנת 2010.
חוות דעת:
היה באמת מעולה, כל הביקורות שנותנים עליו הן בצדק לחלוטין! הוא אחד נותני השירות הכי אדיבים ומקצועיים שיצא לי לפגוש. הוא עשה את כל התיקונים הדרושים, העביר לי דו״ח מפורט עם העלות על כל תיקון וכל חלק בנפרד, היה מאוד מקצועי! הרכב שלי עבר את הטסט בהצלחה וקיבלתי אותו חזרה כבר באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב דרומי, חיפה.
משוב: 02/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת הצתה והכנה לטסט לרכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2008.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הייתי מרוצה מאוד מפתרון התקלה והשירות שנתן והוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳ני מאיבך, חיפה.
משוב: 24/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מצמד והשחזת גלגל מנוע ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2014, כולל שירותי גרירה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה!! אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל נוב, חיפה.
משוב: 13/05/2021
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג סוזוקי SX4 שנת 2013.
חוות דעת:
הוא עבד מצוין ואני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם חננאל, חיפה.
משוב: 31/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מיזוג אוויר ברכב מסוג סוזוקי אלטו, שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, היה מעולה מבחינת היחס, נאסר בחור מקסים, דאג להתקשר לפני כל פעולה שביצע ולהסביר מה הוא עושה. שירות טוב, הם מקצועיים ואני מאוד ממליצה עליהם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימון נבט, חיפה.
משוב: 21/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה ומיולי של גז במזגן ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! המחיר היה טוב והרגשתי שהוא אמין. בחור ממש תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסון איפראימוב, חיפה.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
החלפת צירייה ברכב מסוג סוזוקי SX4 קרוסאובר שנת 2016.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! שירות ומחיר פצצה וגם העבודה נראית טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טאטי מלקמו, חיפה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
טיפול עשר אלף והחלפת מנוע ברכב מסוג סוזוקי בלנו.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה כמו שצריך והיה נחמד, אבל זה לקח הרבה זמן והמחיר היה יקר לטעמי.
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.