הוא היה סבבה לגמרי, אדיב, שירותי והבטיח שיתקן אם זה יתקלקל שוב, מאוד טוב מכל הפרמטרים, מחיר זמנים , הכל!
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אריאל פנש, רעננה.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לשיאומי.
חוות דעת:
השירות על הפנים לדעתי. הרסו לי את הטלפון - המסך התנפח, זז מהמקום שלו . באתי אליהם הם ניסו לתרץ כל מיני תירוצים ובשורה תחתונה לא לקחו אחריות. אני מאוכזב.
יאיר אדם מאד נעים ולמרות העומס שהיה נתן שירות טוב. היחס שלו חם ואדיב, המחיר ריאלי והשירות מהיר. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אינה שניידר סקייט, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שפה וסים גולובלי במכשיר שיומי.
חוות דעת:
התקשורת הייתה לא כל כך טובה, לא הסבירו לי עד הסוף כמה זמן זה יכול לקחת, שלחו למעבדה אחת שלא הצליחה לטפל בזה ואז למעבדה אחרת, בסופו של דבר זה טופל והמחיר היה בסדר אבל זה לקח הרבה יותר זמן ממה שחשבתי, מעבר לזה הוא היה נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
5
יחס
7
8
כללי
הלל נווה, כפר סבא.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, לקח מחיר הוגן, מקצועי, ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אילן בן הרים, כפר סבא.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר שיאומי mi5.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, בהתחלה התקין לי סוללה לא טובה ואז דיברתי איתו והוא בא אלי הביתה ופתר את הבעיה, הוא מקצועי, מהיר, זמין ושירותי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ארקדי ריבקין, רעננה.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת כרוזיה במכשיר שיומי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי ובסדר גמור. עמד בזמנים ובסך הכל הייתה לי התרשמות חיובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר בלנק, כפר סבא.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לסמארטפון מסוג שיאומי נוט 5.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! ביצע את התיקון תוך יום, נתן לי שירות מדהים ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף שינמן, רעננה.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
רכישה של מכשירים חדשים מסוג שיאומי, דגם נוט 4.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, זריז, אדיב ושירותי. אני מרוצה מאוד, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי שכטר, חיפה.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך במכשיר מסוג Xiaomi .
חוות דעת:
יאיר בחור נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 94 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יאיר הוא בן 39, נשוי ואב לילד. הוא מנהל מעבדה וחנות סלולר משנת 2007. "הגעתי לתחום כמעט במקרה", הוא מספר. "תמיד היתה לי אהבה לגאדג'טים וטכנולוגיה. כשהייתי סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים יצא האייפון הראשון, ואני ייבאתי ומכרתי אותם בארץ. בגלל שהמערכות לא תמכו בעברית והמכשירים היו מגיעים נעולים הייתי צריך לתת גם שירות ותמיכה למי שקנו ממני את המכשירים, ומשם זה התפתח" החנות מספקת שירות ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. "אני אוהב את האתגר שבאיתור ופתרון בעיות" אומר יאיר, "זה מאוד מספק לפתור בעיות שאחרים לא הצליחו לפתור לפני"
מידע מקצועי
המעבדה של יאיר מספקת את כל סוגי התיקונים למכשירים סלולריים, והם גם מתפקדים כחנות סלולר. למעבדה יש חלון שקוף, ואפשר לראות את כל מה שעושים בה גם מתוך החנות. "קיבלתי את ההשראה ממשפט של הנרי פורד. הוא אמר שהמשמעות של להיות איכותי זה לעשות את הכי טוב גם כשלא רואים, אז אמרתי – למה בעצם שלא יראו?"
"בתור לקוח, נכוותי לא מעט פעמים משירות לא טוב, לכן אני תמיד מנסה לראות את הצד של הלקוח" מעיד יאיר. "המטרה שלי היא קודם כל לפתור לאנשים את הבעיות, אני לא מסתכל על הכיס שלהם". לפני כמה שנים נכנסה לחנות לקוחה עם טלפון וביקשה עזרה בפתיחת מכשיר נעול שהיא מצאה. משהו היה נראה לו חשוד, הוא בירר וגילה שהמכשיר גנוב. הוא איתר את הבעלים של המכשיר והחזיר לו אותו. "יש אנשים בתחום שמנסים לעשות כסף קל", הוא אומר, "המטרה שלי היא קודם כל לספק את השירות הכי טוב בתחום, לא להסתכל רק בשורת הרווח"
השאיפה לעתיד היא לצמוח ולהוסיף לחנות מחלקת תמיכה טכנית טלפונית ומחלקה שתתמחה רק בשירות לעסקים. "השמיים הם הגבול" אומר יאיר בחיוך, "אני לא יודע איפה אני אהיה עוד עשר שנים, אבל אני יודע שזה יהיה בתחום הזה ושאני אמשיך לצמוח ולהתקדם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.