הגיע בתראה קצרה בערב החג ותיקן את הבעיה בזריזות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב חי, ראשון לציון.
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע בזמן, היה מענה מהיר וזמין. עשה עבודה מקצועית ונקייה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין שם טוב, ראשון לציון.
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון של חלון ממד כולל ניתוק של תריס שהותקן בצורה לא תקנית.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :) דורון הגיע ממש בזמן, אפילו הקדים מעט, מאוד מקצועי, סידר את הבעיה, כנראה שנקרא לו גם להתקנת התריס החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה זורט, ראשון לציון.
משוב: 29/06/2023
תיאור השירות:
תיקון רצועה ושימון סגירות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן כהן, ראשון לציון.
משוב: 02/05/2023
תיאור השירות:
תיקון חללים של תריסי גלילה כולל החלפת חבלים בשני תריסים וקפיץ בתריס נוסף.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור והוא עשה כל מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת מורג, בית דגן.
משוב: 03/02/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועות של תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא מקסים, איש אדיב וטיפל בכל מה שהייתי צריכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו אהרוני, ראשון לציון.
אשרור: 24/01/2023
משוב: 25/11/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מצוין, מהיר, אדיב ומקצועי, נהנו מהשירות. היה מעל המצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב לפסקר, ראשון לציון.
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד שבור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אנו ממש מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב שרנצל, ראשון לציון.
משוב: 21/01/2022
תיאור השירות:
החלפת ציר ותיקון חלון ממ"ד שלא נסגר.
חוות דעת:
עזרא אדם הוגן הגיע בזמן ועבד בצורה מקצועית. הוא עשה עבודה טובה מאוד ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יהודית ירושלמי, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2021
משוב: 26/08/2021
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
דורון עשה עבודה טובה מאוד ועמד בזמנים. הוא היה אנושי וטוב. פתר לי את הבעיה והציל את התריס למרות שכבר חשבתי שצריך להחליף את כל התריס. הוא נעים הליכות, סבלני ולקח ממני סכום הוגן בהחלט. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2807 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.