הוא היה בסדר. אמי הייתה מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בדיוק בזמנים שקבענו והיה נחמד. המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשפיזיותרפיסט רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי פיזיותרפיה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אודי הוא פיזיותרפיסט ומדקר. "כפיזיותרפיסט התמחיתי בתחום השיקום האורטופדי והנוירולוגי, טיפול בכאב, שיקום פה ולסת, טיפול בסחרחורות וטיפולים לגיל השלישי, ועברתי השתלמויות רבות בתחומי הטיפול השונים," הוא מספר. "בתחום הדיקור אני עוסק בדיקור קרקפת ובדיקור אוזן (אוריקולותרפיה), וטיפלתי במשך השנים בעזרת שיטות אלה במגוון רחב של אנשים עם בעיות בריאות שונות ומגוונות." אודי מאמין כי טיפול טוב מתחיל בהבנת הצרכים והקשיים של המטופל, באבחון נכון של הליקוי הפיזי שגורם לקשיים הללו ובטיפול במקור כמו גם בתסמינים בנוסף להדרכה על פעילות נכונה, תזונה ושאר דברים שיכולים לסייע למטופל/ת לחזור לתפקוד אופטימלי ולאיכות חיים טובה. כשהוא לא מטפל תוכלו למצוא אותו מרצה לאנטומיה ושיקום במחלקה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו.
תחומי התמחות
:: דיקור מערבי
:: דיקור אוזן קלאסי
:: טיפול בכאב
:: שיקום אורטופדי לאחר פציעות וניתוחים
:: טיפול בסחרחורות
:: טיפול כחלופה לניתוח
:: שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי
:: פרקינסון
:: טרשת נפוצה
:: טיפול בהפרעות במערכת העיכול
:: טיפול באלרגיות
:: בעיות שינה
ותק בתחום
12 שנה
הכשרה
תואר ראשון בפיזיותרפיה B.P.T מטעם אוניברסיטת אריאל משנת 2009
הסמכה כמדקר בשיטת YNSA
שאלות ותשובות עם אודי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.