מידרג מ2003
446,984 המלצות של לקוחות קודמים על 3,270 בעלי מקצוע ב- 60 תחומי שירות
חיפוש חופשי באזור תל אביב
מידרג  >  שאלות נפוצות

מידרג

  |  

שאלות נפוצות

 

דף זה מכיל תשובות לשאלות נפוצות המתקבלות במערכת "מידרג"

 

שימוש באתר מידרג

מדוע כדאי להשתמש במידרג ?

שימוש במידרג מקנה לך את האפשרות לברר בכל עת, מי הם בעלי המקצוע, אשר קיבלו את ההמלצות והציונים הטובים ביותר עד היום, באזור המגורים שלך, בעשרות תחומי שרות וכך לחסוך כסף, זמן ועצבים.

כלקוח במידרג יש לך, הלקוח, כוח מול נותן השרות, שכן בסיום כל עבודה, אתה, הלקוח, נותן לו ציון, אשר יקבע האם לקוחות נוספים במידרג יקבלו את שמו או לא.

כלקוח במידרג אתה שותף למהפכה, אשר עושה שינוי אמיתי במדינת ישראל.

איך מצטרפים ?

לוחצים על הצטרפות חינם בדף הבית.

כמה זה עולה ?

אחרי שתנצל את ההתנסות חינם ניתן לקבל מידע נוסף תמורת תשלום סמלי.

החל משקל אחד עבור מידע אודות בעלי מקצוע בתחום אחד ועד 18 שקלים תמורת שימוש חופשי במשך שנה.

התשלום מבוצע באמצעות החשבון הסלולרי.

מדוע צריך קוד אישי ?

מחשבה רבה ומשאבים גדולים הושקעו בפיתוח תוכנה אשר יודעת לזהות ולמנוע מניפולציות. הקוד האישי הנו אחד מהאמצעים הרבים בהם מידרג נוקטת.

רכשתי חופשי שנתי, האם יש הגבלה על מספר בקשות המידע ?

שימוש חריג בקוד עלול להביא לחסימתו.

באילו תחומים ניתן לקבל מידע ?

כל בעלי המקצוע כגון: שיפוצניקים, מוסכניקים, אינסטלטורים, הובלות ועוד...

לרשימה המלאה לחץ כאן

באילו ענפים אפשר לקרוא טיפים ?

ניתן לקרוא טיפים בעשרות ענפי שרות כגון: אינסטלטורים, הובלות, שיפוץ חדר אמבטיה, חשמלאים, ועוד...

 

מערכת הדירוג

כיצד עובדת מערכת מידרג?

כאשר לקוח מידרג מחפש בעל מקצוע עם המלצות הוא מחפש את המידע המבוקש באתר או מתקשר למוקד מידרג.

הלקוח מקבל את שמותיהם ופרטי ההתקשרות של בעלי המקצוע המובילים ברשימה ואת ציוניהם בפרמטרים השונים.

לאחר השרות, מידרג תתקשר אל הלקוח ותבקש ממנו להעביר משוב על השרות שקיבל (ציונים על איכות, מחיר, עמידה בזמנים וכו'). ציוני המשוב ישוקללו עם שאר הציונים של בעל המקצוע מערכת.

כיצד נקבעים ציוניו של בעל המקצוע?

אחרי כל שרות, מידרג מתקשרת ללקוח בכדי לקבל ממנו משוב. הציונים הנם מאה המשובים האחרונים. הציונים הנם דינמיים ומשתנים כל הזמן ולכן בעל המקצוע צריך לשמור על רמה גבוה כל הזמן.

כיצד נכנסים בעלי מקצוע ל "רשימה" ?

בעל מקצוע, המבקש להיכנס לרשימה, נדרש להציג בפני מידרג 3 פנקסי חשבוניות אחרונים. מידרג בוחרת מתוך פנקסי החשבוניות רשימה אקראית של עשרות לקוחות ומתחקרת טלפונית עשרה מתוכם. ממוצע הציונים, אשר מתקבל מהם, מהווה את ציונו ההתחלתי במערכת.

אם ציון זה יהיה גבוה מספיק (8+) בעל המקצוע ייכנס לרשימה. הכניסה לרשימה אינה מספיקה בכדי להופיע בין הראשונים כמובן, היות וציוני המובילים ברשימה נעים בין 9-10 עבור רוב הפרמטרים.

כיצד נכנסים בעלי מקצוע למבחן במערכת מידרג ?

בעלי-מקצוע, המבקשים להיכנס למערכת מידרג, אך עדיין לא צברו רשימה מספקת של לקוחות, יכולים להיכנס לתקופת מבחן. בתקופת המבחן הם אינם מופיעים ברשימת בעלי המקצוע המדורגים אלא ברשימה של בעלי מקצוע במבחן. חברי מידרג מוזמנים לבחון אנשי מקצוע אלו, היות והם משתדלים מאוד לרצות את הלקוחות וחלקם אף מציעים הטבות מיוחדות ללקוח אשר ינסו את שרותיהם. בעל המקצוע נכנס ל"רשימה" רק לאחר חמישה משובים - חמש פעמים שמידרג התקשרה ללקוחות לאחר שרות וקיבלה מהם משוב חיובי על בעל המקצוע.

כיצד אני נותן משוב על השרות שקיבלתי ?

לאחר זמן מה, מיום שהלקוח קיבל ממערכת מידרג את שמותיהם של בעלי המקצוע, מוקד מידרג יתקשר אל הלקוח ויבקש ממנו להעביר משוב על השרות שקיבל (ציונים על איכות, מחיר, עמידה בזמנים וכו'). ציוני המשוב יעדכנו את דירוגו של בעל המקצוע במערכת.

אילו פרמטרים נבדקים במשוב?

יישנם חמישה פרמטרים:

1. איכות העבודה / מקצועיות - האם העבודה הייתה איכותית ומקצועית.

2. הוגנות המחיר - האם המחיר היה הוגן ביחס לתמורה שהתקבלה

3. עמידה בזמנים

4. יחס

5. כללי

בנוסף, ישנו משוב מילולי קצר בו יכול הלקוח לתאר כל דבר שלא נכנס במסגרת הציונים הפורמליים.

האם בעל מקצוע גרוע יכול להסתנן בדרכי מרמה למערכת מידרג ?

מערכת הסינון של מידרג הנה מחמירה ביותר ולכן הסבירות שבעל מקצוע גרוע יצליח להסתנן קלושה ביותר.

 

אתר מידרג

מה המודל העסקי של אתר מידרג?

המודל העסקי של מידרג

האם אתר מידרג מאובטח ?

אתר מידרג ניבנה ע"י מומחי מחשבים ואינטרנט של החברה, המשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות לאבטחת המידע.

אילו פעולות ניתן לבצע באתר מידרג ?

באתר מידרג ניתן לבקש מידע בכל התחומים הפעילים באתר, ניתן גם לקבל טיפים ומאמרים, הרלוונטיים לתחומים המדורגים במערכת, וכן מידע כללי על לקוחת מידרג. לא ניתן לבצע משוב על שרות דרך אתר האינטרנט.

מדוע לא ניתן להעביר משוב דרך האתר ?

מידרג מאמינה כי משוב טלפוני יעיל ואיכותי יותר ממשוב מקוון, רק כך אפשר להתרשם באופן המדויק ביותר מתחושותיו של הלקוח לגבי השרות אותו קיבל.

האם אתר מידרג משתמש ב "עוגיות" (cookies) ?

האתר משתמש ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. 'עוגיות' (Cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשבי מידרג. אם אינך רוצה לקבל Cookies, תוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. זכור, עם זאת, שנטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר מידרג או באתרי אינטרנט אחרים.

   |       |       |       |       |       |       |