היה מצוין, הוא ממש נחמד, מקצועי, דיברנו לכל אורך הביקור והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רועי י. רמת גן.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
פירוק מאוורר תקרה ישן והתקנת בית מנורה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי משיח, גבעתיים.
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושוע מילבר, רמת גן.
משוב: 06/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מאוורר ומנורות.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד כהן, רמת גן.
משוב: 14/02/2024
תיאור השירות:
החלפת ממסר פחת ותיקון מאוורר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב פרידברג, רמת גן.
משוב: 10/01/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מאוורר בחדר מעלית.
חוות דעת:
השירות היה מעולה ורמי היה אחלה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון זגדון, גבעתיים.
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
רמי היה מצוין ונהדר, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי שמש, בני ברק.
משוב: 20/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מתג לדוד חשמל והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת אלון, גבעתיים.
אשרור: 15/08/2023
משוב: 13/06/2023
תיאור השירות:
התקנת שני מאוררים, מנורה ומפסק חכם לבוילר.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ומעולה. אנחנו מרוצים מאוד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה ברזין שוהם, גבעתיים.
משוב: 04/06/2023
תיאור השירות:
התקנת 3 מאווררי תקרה
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2790 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי EVEDGE
בתוקף עד
אודות
רמי התחיל את דרכו בתחום החשמל כבר בגיל 14, אחרי שמצא בזה עניין, והחליט להפוך את האהבה למקצוע. אחרי שהוא עבד חמש שנים כשכיר הוא החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי, מאז הוא שם.
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות חשמל תוכלו למצוא אותו בים או מבלה בחיק הטבע עם המשפחה. כששואלים אותו על דור ההמשך בתחום החשמל הוא עונה: "כל אחד צריך לעשות מה שהוא אוהב".
הוא מספר שהוא מקבל סיפור מהקשר עם הלקוחות, ושיש לו לא מעט לקוחות שהפכו לחברים שאיתם הוא שומר על קשר עד היום.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " שהלקוחות יצאו ממני עם חיוך, מרוצים ומבסוטים, ויביאו את הלקוח הבא. לעשות טוב לאנשים זה הכי חשוב. כשאתה עושה טוב אתה מוצא טוב."
רמי עוסק בתחום החשמל כבר 35 שנה, ומנהל בגאווה את העסק שהקים ונקרא על שמו שמתמחים במגוון עבודות חשמל בהייטק, בתעשייה ובבתים פרטיים.
"האתגר שלי בעבודה הוא לפתור תקלות שנראות בלתי פתירות וכתוצאה מכך להוציא את הלקוח מרוצה", הוא אומר. "למרות שאני בתחום כבר הרבה שנים, אני תמיד פוגש בתקלות חדשות שעוד לא נתקלתי בהן, חשמל זה עולם ומלואו."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון קצר
:: תיקון לוח חשמל
:: תיקון שקעים
:: התקנת גופי תאורה
:: התקנת נקודות חשמל
:: בניית תשתית חשמל
:: החלפה לתלת פאזי
:: החלפת ארון חשמל
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נהנה מהמפגש עם הלקוחות ואני אוהב את היצירה – זו יצירה בעיניי. אתה בא למקום שאין בו שום דבר ואתה מחייה אותו, אתה רואה תוצאות בשטח: פתאום המקום עובד, זז, פורח, זה ליצור משהו חדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.