הוא סך הכל נתן שירות טוב, הגיע בזמן אבל המחיר היה יקר לדעתי. מעבר לזה הוא עשה את כל מה שצריך בצורה טובה!
איכות
9
מחיר
3
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
שחר ברוך , באר שבע.
אשרור: 28/06/2023
משוב: 30/11/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מני היה מעולה האמת, תקתק את העבודה תוך חמש דקות, הוא איש נחמד שהגיע בוקר למחרת ופינה זמן, אבל, המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביחי איל, באר שבע.
משוב: 30/01/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור שנקרע בדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ב. דימונה.
משוב: 18/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
מני עמד בזמן למרות שקבענו מוקדם בבוקר, הוא היה מאוד זריז, אדיב, לדעתי המחיר שלו הוגן והוא איש מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה בוגצ'וב, דימונה.
משוב: 18/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא מקסים, מחיר הוגן לגמרי, עומד בזמנים, עבודה טובה, אמין, עומד מאחורי כל מילה שלו, נהניתי לעבוד איתו ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ת. ק. באר שבע.
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מקצוע יאיכותי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבישי אפרת, ירוחם.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש והחלפת פאנל.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו, הוא מעולה, הגיע בזמן והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור ו. תל אביב.
אשרור: 26/05/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף ברששת, באר שבע.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף פנימי בדוד שמש בנפח 100 ליטרים עקב חלודה.
חוות דעת:
מני היה מעולה! הוא היה מקצועי וגבה מחיר הגיוני בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אורן עטיה, תל אביב.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 29/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד שמש, פירוק מערבל מים וניקוי מערכת סולארית.
חוות דעת:
מני הפנה אותי לאסי כי הוא לא היה פנוי, אסי היה אחלה ואפשר לסמוך עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מני, תושב העיר דימונה, נשוי באושר ואב ל-5, הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר כי העסק הוקם כדי לתת מענה לצורך של לקוחות בבעלי מקצוע הוגנים, שירותיים ומקצועיים. מני מעיד על עצמו כי הוא זמין למענה 24/7 על מנת לספק מגוון שירותי אינסטלציה ולתת פתרונות מבעיות קטנות בצנרת ועד להקמת תשתיות.
מני מספר כי "בנוסף אני עוסק בתחום חדש – התקנת דוד שמש עשוי נירוסטה שמופעל על ידי אפליקציה. הדוד חסכוני בחשמל ומונע הוצאות של תחזוקה עתידית. יש לו מערכת סולארית חכמה והוא משולב בקרה דיגיטלית המאפשרת שליטה בטמפרטורת המים מכל מקום. הדוד שורד לאורך שנים הודות להיותו עשוי נירוסטה (פלדת אל חלד), ומנגנון ההפעלה שלו מעניק שליטה דיגיטלית מלאה על הטמפרטורה. אשמח לתת לכם ייעוץ חינם ופרטים נוספים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.