המזגן שלי לא עבד, הוא היה אצלי 3 שעות ובסוף החליף כרטיס חיצוני. הוא אדם מאוד נחמד, כל הזמן רצה לוודא שאני מרוצה, כשניסה להסביר לי את הבעיה היה לו קצת קשה כנראה בגלל השפה, הוא כל הזמן מתנצל. המזגן עובד בסוף.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
רועי באנר, בית אריה.
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
חוות דעת להחלפת מזגן עילי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ולקח מחיר סביר. את האיכות לא ידעתי לדרג כי זה היה רק חוות דעת ולא עבודה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
שי שוורץ, אלקנה.
משוב: 11/06/2023
תיאור השירות:
מילוי גז בכמה מזגנים עיליים כולל מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביתר בר איתן, קרני שומרון.
משוב: 05/06/2023
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל של חברת תדיראן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, אמין, לא ניסה לברוח, התמורה שווה והוא לא יקר לדעתי. בנוסף, הוא בן אדם מאוד נחמד, בעל זמינות גבוהה, באותו יום שהתקשרתי הוא הגיע, הכל היה מצוין והוא התייעץ עם עוד טכנאים לגבי התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סופי לביא, אלפי מנשה.
אשרור: 19/09/2022
משוב: 21/07/2022
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן על הגג.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע ממש מהר, היה מקסים ולקח מעט מאוד כסף. הוא גם היה נחמד לכלבים שלי :) הוא מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלרן אהרוני, אלפי מנשה.
משוב: 26/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרדכי אמתי, שערי תקווה.
משוב: 20/08/2021
תיאור השירות:
תיקון חוטים שרופים במזגן.
חוות דעת:
ממש אין מילים! הייתי בטוח שהמזגן שווק חיים ואבי הרגיע אותי שאין לי מה לדאוג. הוא מאוד מנומס עם חיוך על הפנים, מקצוען אמיתי ומצויד במיטב הכלים והאביזרים הנחוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד א. צופים.
משוב: 21/01/2021
תיאור השירות:
ניקוי פנימי של שני מזגני אלקטרה.
חוות דעת:
מאוד מרוצים! שירות מעולה, בן אדם מאוד אדיב, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תהילה א. מעלה שומרון.
אשרור: 08/11/2020
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד ונזילת מים מהצינורות בשל התקנה לקויה.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב! קודם כל אבי הגיע אלינו בשישי מוקדם בבוקר כי לא רצה להשאיר אותנו בחום הכבד ללא מזגן ואף אחד אחר לא הסכים להגיע מהיום למחר. היו לנו שתי תקלות, את הראשונה פתר בקלות ובמהירות והשניה לא היתה פשוטה כלל. היו לנו נזילות מהמזגן שמקורן בהכנה והתקנה גרועים. אבי מקצועי מאד, הסביר לנו והראה לנו למה קשה לפתור את הנזילה ומצא דרך לעזור לנו ביצירתיות רבה, ומחיר מעולה. לקחו כמה שעות לתקן את התקלה, הוא לא ויתר עד שהצליח בלי לפרק את המזגן ולהתקין מחדש (דבר שלא רצינו כי העלות במקרה זה לא שווה, מעדיפים לקנות מזגן חדש ולהתקין מחדש). המזגן עובד כעת יותר טוב משעבד ביום הראשון לאחר התקנתו. אנחנו סופר מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל גנור, אלפי מנשה.
אשרור: 11/07/2017
משוב: 07/05/2017
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים וניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 586 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.