המחיר היה סטנדרטי. הוזמן מראש כי יש גם לדאוג לתהליך פינוי המזגן הישן ולאטום חורים. לאחר שקיבל את הטיפ, אפילו לא אמר שלום ופתאום ראינו שובל של דבק על שטיח (עם כתם שלא יורד) קבענו שיחזור לתקן והבריז. שירות מתחת לכל ביקורת.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
יאיר מץ, רמת השרון.
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנה של מזגן של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא עשר! הוא עשה עבודה מעולה, היה מאד שירותי ואמין. הוא הסביר מה שהוא עושה. מבחינת התמחור הוא עמד במחיר שאמר לנו מראש, למרות שהייתה יותר עבודה ממה שהוא חשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בר, אבן יהודה.
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת טורנדו בעל 1 ורבע כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל שטרן, רעננה.
אשרור: 26/07/2024
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך יאלו, נתניה.
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי ק. פתח תקווה.
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן חדש, פירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מצויין, נעים, מהיר, זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטאלי שמליייב, נתניה.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי מחברת תדיראן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עובדיה דר, כפר סבא.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע בזמן, והתקין את המזגן באופן מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן אליאס, חיפה.
אשרור: 01/03/2022
משוב: 15/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלזה ברדוגו, תל מונד.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 1.25 כוח סוס של חברת סאגה.
חוות דעת:
הוא מקצועי ונחמד, היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הכשרה
אודות
קמיל מתמחה במתן שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר. כולל שירות תיקונים מקצועי לכל סוגי המזגנים "חברתנו מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, ארגוניים ומוסדות", מעיד הבעלים, קמיל.
תחומי התמחות
:: מערכות מיזוג
:: הכנות תשתיות בכל סוגי המבנים
:: תכנון פרוייקטים
ותק בתחום
למדתי מערכות מיזוג וקירור כשנתיים ברופין. בין לבין עבדתי כשכיר בתחום מיזוג אוויר ולאחר מכן נהייתי עצמאי.
כיום אני עצמאי בתחום מערכות המיזוג שנתיים עם קהל רחב של לקוחות מרוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.