תיקון מסילה של ארון הזזה בעקבות דלת שיצאה מהמסלול.
חוות דעת:
היה טוב מאד! היה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיה שושני, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון 3 מגירות ותיקון בסיס מיטה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מאוד אדיב, סבלני וענה על כל השאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל ד. פתח תקווה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבת שמן בדלת ייצור והחלפת מנעול חשמלי בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה בסדר ונתן שירות מהיר, בא כבר באותו יום וסיים הכל באותו יום. איש מאוד נחמד ורגוע.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא קורן, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה ותיקון של משקוף בדלת ושל כנפיים בתריס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, נתן מחיר טוב והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי רבר, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון הזזה.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקן דלת של ארון הזזה, הגיע בזמן שנקבע, זיהה ופתר מהר את התקלה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל שרון, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקונים שוטפים הכוללים תיקוני דלתות, הרכבת ארונות ומדפים, פתיחת סתימות, קדיחות והתקנת וילונות.
חוות דעת:
אייל הוא בסך הכל בסדר גמור. הוא מאוד זמין. לרוב אני מסמס לו והוא משתדל מאוד לבוא תוך יום-יומיים. הוא עושה עבודה בהחלט מקצועית ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל בן חור, רמת גן.
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון דלת במטבח.
חוות דעת:
אייל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה הראל, תל אביב.
משוב: 30/11/2022
תיאור השירות:
תיקון שש מגירות וכיוון דלת של ארון.
חוות דעת:
אייל היה דייקן ואכפתי. הוא איש טוב וממש ניסה לפתור את הבעיה למרות שהיא הייתה מורכבת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פזית בר-און, תל אביב.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה בארון בגדים.
חוות דעת:
אייל מקסים. הוא היה מקצועי ועשה עבודה מהירה. בנוסף, נתן לי עצות. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 290 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.