הוא הגיע לדיירים שלי. הוא הגיע מאוד מהר, טיפל במהירות והוא מאוד נחמד. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ליאן אלעזרי, אור עקיבא.
משוב: 25/10/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום מקורי של כרומגן כולל ניקוי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה! הוא הגיע מהר, הסביר ונתן את כל האפשרויות, דאג לסדר גם דברים קטנים נוספים שהיו חסרים כדי שהדוד יפעל באופן תקין. מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית צפניה, אור עקיבא.
אשרור: 03/04/2022
משוב: 01/02/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה קוצרוב, אור עקיבא.
משוב: 01/12/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש והתקנת מכסה תחתון.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הגיע מהר, עמד בזמנים והודיע לפני שבא, עשה עבודה טובה ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירן עמוסי, אור עקיבא.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
קובי היה נפלא! המחיר היה טוב לדעתי, השירות היה מהיר ומצוין, חשבנו שיש תקלה בנוסף להתקנה שעשה והוא מייד עשה את המוטל עליו, הוא ראה שזה לא בתחום שלו אז התקשר לאמישרגאז ודאג שיתקנו לי אפילו שזה לא התפקיד שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוס משקוביץ, אור עקיבא.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר, הייתי מאוד מרוצה מימנו ואני בהחלט אחזור אליו כשאצטרך, לדרג אותו הכי גבוה בהכול :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מעודה, אור עקיבא.
משוב: 28/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! העובדים פגעו בטעות ברשת של אחד הדיירים, התנצלו ותיקנו על חשבונם, הם התנהגו בנימוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר שלו, קיסריה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאד אמין וישר, דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 753 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.