היה ממש טוב, הוא מקצועי ועלה על התקלה מהר. המחיר היה דיי טוב לדעתי ומגיע לו עשר מבחינת הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן ב. חיפה.
משוב: 30/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מיסב בגלגל אחורי ברכב מסוג רנו מגאן 2008.
חוות דעת:
היחס שלו היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, זיהה את הבעיה והתרשמתי ששווה לי להגיע אליו פעם נוספת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון ב. חיפה.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מדחס ברכב מסוג רנו קליאו שנת 2013.
חוות דעת:
קיבלתי מנאסר שירות טוב שהיה לשביעות רצוני. מבחינת מחיר הוא היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גל הירש שמח, חיפה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
תיקון טורבו ברכב מסוג רנו קליאו שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מדהים, עשה עבודה מקצועית, הכל הוסבר כמו שצריך והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי יעקב, חיפה.
משוב: 10/04/2023
תיאור השירות:
בדיקה כללית למערכות לרכב מחברת רנו מסוג קלר 2017.
חוות דעת:
היה ממש טוב, הוא מעולה. היה מאוד מקצועי והמקום היה מסודר. הוא היה נחמד, הם בדקו את הרכב בצורה ממש יסודית וגם היה אמין- אמר שלא צריך להחליף שום חלק, למרות שבמקום אחר אמרו לי צריך. הוא לא ניצל את זה והיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ליפשית, חיפה.
משוב: 17/07/2022
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג רנו קליאו שנת 2017.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה הוגן, ממש נחמד ועשה את העבודה ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ר. חיפה.
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מערכת הצתה ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
הכל טוב, מגיע לו הדירוג הכי גבוה. הוא הסביר ברהיטות את התקלה, דאג להביא את החלקים הנכונים ועמד בזמנים שהוא קבע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני מתא, חיפה.
משוב: 11/04/2022
תיאור השירות:
החלפת פילטר שמן ושמנים ברנו קליאו דיזל.
חוות דעת:
נאסר היה מצוין! הוא עבד במקצועיות, עשה עבודה טובה ויכולתי לסמוך עליהם.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
מנחם קצף, חיפה.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מסוג רנו קנגו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הם אמרו שהרכב אולי לא יהיה מוכן באותו יום ובסוף היה מוכן באותו היום, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמל אסף, חיפה.
משוב: 20/05/2021
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מהשירות, לא התרשמתי ממנו בצורה חיובית והמחיר היה גבוה בעיניי. החלק שהוא הביא לא היה כל כך נקי, המדחס שהוא הביא לי לא הוציא לי אוויר, באותו מקום אמרתי לו את זה והוא אמר שעם הזמן זה יעבוד ושבוע וחצי אני ככה וזה לא חזר לעבוד.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
תגובת העסק:
הלקוח ביקש מינימום הוצאות ולכן ביקש חלק משומש. לפני השחרור, הרכב נבדק עם מכשיר והכל היה תקין. אני מצטער לשמוע שהלקוח אינו מרוצה, אך הוא יכל לחזור אלינו לבדיקה ואם צריך, אף המשך תיקון והחלפה למדחס אחר ללא עלות. הלקוח אפילו לא התקשר להודיע על כך.
6
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1056 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.