טיפול תקופתי ברכב מסוג ניסאן אקס טרייל שנת 2017 כולל תיקון מערכת Start Stop.
חוות דעת:
שירות מעולה, בין הטובים שקיבלתי, גם היחס שלו, גם השירות והמהירות- תוך שעה, שעה וחצי יצאתי והוא פתר את כל הבעיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד דיין, חיפה.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
טיפול שנתי ברכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור קרז, חיפה.
אשרור: 25/07/2022
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 230 אלף והכנה לטסט, כולל החלפת משולש קדמי ברכב מסוג ניסאן שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב, אמין ועשה את העבודה שהיה אמור לעשות. הדבר היחיד שהיה פחות טוב הוא שזה היה קצת איטי לדעתי, באיזור השלוש וחצי שעות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
חן צור, חיפה.
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת כרית אוויר והכנה לטסט לרכב ניסאן קשקאי שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס גבעון, חיפה.
משוב: 13/03/2022
תיאור השירות:
החלפה של קלאצ' שרוף ותיקון יחידת מיזוג אוויר מסוג ניסאן ניקרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה ממש, הוא הסביר לי בדיוק מה התהליך ומה המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
שי מ. חיפה.
אשרור: 09/03/2022
משוב: 23/11/2021
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף שכלל החלפת פלאגים לרכב מסוג ניסאן קשקאי.
חוות דעת:
נאסר היה מאד מסודר, נתן שירות מהיר, טוב והסביר על התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן פפיר, חיפה.
משוב: 28/02/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג ניסאן קשקאי שכלל החלפת רפידות וצלחות.
חוות דעת:
המוסך של נאסר היה מצוין. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל דיקפואה, חיפה.
משוב: 20/12/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי תשעים אלף לרכב מסוג ניסאן מיקרה הכולל החלפת פילטרים, צלחת בלמים קדמית ופלאגים.
חוות דעת:
מוסך מצוין בכל קנה מידה, ממליץ עליהם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליקס אומנסקי, חיפה.
משוב: 17/11/2021
תיאור השירות:
טיפול 50,000 לרכב ניסאן קשקיי שנת 2018.
חוות דעת:
שירות פשוט מעולה! אני מרוצה מאד. מקצועי, אדיב ושירותי. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1055 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.