החלפת שתי נורות שכללה הלחמה ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הייתה בעיה שבגללה הוא היה צריך להלחים ולשים שתי נורות חדשות, הוא עשה מעל ומעבר ועבודה רצינית, הכל כמו שצריך כדי שלא תחזור הבעיה. זה לקח זמן, קצת שכחו אותי שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
ג'ניה איליין, חיפה.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
טיפול 200,000 שכלל החלפת בולמי זעזועים לרכב בנזין מחברת הונדה שנתון 2008.
חוות דעת:
הייתי אצלו חמש שעות, העבודה הייתה טובה והיה נחמד וממש סבבה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי וס, חיפה.
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא היה בסדר גמור ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה קלמנוביץ, טירת כרמל.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
החלפת שמן, פילטר שמן, מים, אוויר, רפידות ובלמים ברכב מסוג הונדה CRV שנת 2021 כחלק מטיפול 75,000 ק"מ.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, העבודה שנעשתה הייתה טובה ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן ניר, חיפה.
משוב: 19/03/2023
תיאור השירות:
טיפול 105 אלף לרכב מסוג הונדה ג'אז שנת 2018.
חוות דעת:
היה אחלה! שירות טוב ואדיב. החוויות מוסך שלי עד עכשיו היו די שליליות והפעם הייתה חוויה טובה. הוא ממש הסביר לי כל דבר שעשה ועבר איתי על החשבון. הטיפול לקח 3 שעות ולדעתי המחיר גם היה סביר ונחמד. יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס דוטרצקי, חיפה.
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
טיפול והכנה לטסט לרכב מסוג הונדה סיוויק שנתון 2013 שכלל החלפת רפידות בלמים קדמיים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין , אני מכיר אותו כבר כמה שנים ותמיד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גיאורגי דרסליה, חיפה.
משוב: 14/07/2022
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת דיסקים ורפידות בלמים ברכב מסוג הונדה שנתון 2013.
חוות דעת:
זה באמת המוסך הכי טוב שהייתי בו, נאסר מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן פרנס, נוף הגליל.
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
שיפוץ יחידת HDF ברכב מסוג הונדה סיוויק שנתון 2007.
חוות דעת:
הוא אלוף והיה ממש תותח! עשה לי עבודה מאוד טובה וגבה מחיר הוגן לדעתי בעבורה. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפתח אופיר, חיפה.
משוב: 17/08/2021
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף לרכב מסוג הונדה ג'ז.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה. הוא קיבל אותי בהתרעה קצרה, שחרר לי את הרכב בזמן שקבענו ונתן אחלה שירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור סולימני, חיפה.
אשרור: 21/07/2021
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
בדיקת בלמים עקב רעש חריג מהבלם ברכב הונדה סיוויק שנת 2016.
חוות דעת:
הגעתי אליו עקב רעש חריג בבלמים, תוך זמן קצר הבין מה הבעיה, הסביר לי ועשה מאמצים גדולים להשיג את החלק החסר באותו היום. לאורך כל הטיפול הרגשתי שאני בידיים טובות, תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1062 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.