מוקד מידרג: 1-700-707-233
אלכס דייבוך, רמת גן.
משוב: 11/05/2022

חוות דעת:
טיפול 110 הייתה הסיבה המקורית שרציתי להכניס את הרכב למוסך, אבל באותו הבוקר היו רעידות שביקשתי שיבדוק בנוסף לעוד כמה דברים קטנים. דוד שלח בחור לאסוף את הרכב ממני, שלח לי תמונות לאורך הטיפול ברכב ועדכן על כל נושא שהצריך טיפול. לאורך כל הדרך הרגשתי רמת שירות יוצאת מן הכלל. כשבוע אחרי הטיפול הרכב החל "לעשן" ממכסה המנוע. חזרתי לדויד שתיקן את הבעיה, גבה ממני תשלום (על עבודה בלבד) ושלח אותי לדרכי. הבעיה חזרה מאז ובמשך שלושת החודשים האחרונים ביקרתי אצלו עם אותו הבעיה מספר פעמים. בביקור האחרון החליט להיכנס יותר לעומק ומצא שהבעיה נבעה ממקור אחר ודרשה החלפה של חלק. לאחר דין ודברים, והתעקשותי על כך שכבר שילמתי על התיקון בהתחלה למרות שהבעיה לא תוקנה, דוד החליט שאשלם חלק יחסי מעלות החלק, ולא אשלם על העבודה. אני מאמין שככל שהבעיה לא נפתרה, אין סיבה שאשלם פעמיים על אותו התיקון והעובדה שדויד לא ראה את הדברים כמוני מצערת אותי מאוד. אני עומד מאחורי שאר הדברים שאמרתי והמחמאות כולן במקומן, אבל בהחלט מרגיש מרומה, לא אחזור.
דירוגים:
כללי
9
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק