מידרג מ2003
193,839 המלצות של לקוחות קודמים על 1,848 בעלי מקצוע ב- 50 תחומי שירות
חיפוש חופשי באזור תל אביב

תיקון כרטיס אלקטרוני של מקרר

  | דף 1

כאן תמצאו 16 חוות דעת על תיקון כרטיס אלקטרוני של מקרר מתוך 193,839 חוות דעת שבאתר. כל ההמלצות והדרוגים התקבלו מלקוחות אמיתיים אחרי שקיבלו שירות מטכנאים המדורגים באתר מידרג.
מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות.
חוות הדעת של דניאל ק. תל מונד.
התקבלה טלפונית, אפריל - 2014
 
תאור השירות
תיקון תקלה בכרטיס האלקטרוני במקרר.
 
חוות דעת
אני מאוד מרוצה ממנו והכל היה מצוין!
ממוצע הדרוגים:
9.8
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של יעל זנדמן, ראש העין.
התקבלה טלפונית, אפריל - 2014
 
תאור השירות
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמאנה.
 
חוות דעת
היה מאוד מקצועי, עינייני ויסודי אבל מאוד יקר.
ממוצע הדרוגים:
9.4
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של טלי ק. פתח תקווה.
התקבלה טלפונית, ינואר - 2014
 
תאור השירות
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
 
חוות דעת
הגיע באותו יום, עשה את זה די מהר, הציע את כל החלופות, נתן תעודת אחריות והיה נחמד מאוד.
ממוצע הדרוגים:
9.9
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:   |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של צבי פישזון, רעננה.
התקבלה טלפונית, מאי - 2013
 
תאור השירות
תיקון מקרר של חברת אמנה, החלפת כרטיס אלקטרוני.
 
חוות דעת
הוא היה טוב מאוד! הוא היה די זמין, התקשרתי אליו במוצ"ש וביום ראשון בבוקר כבר הגיע. הוא זיהה שהתקלה היא בכרטיס האלקטרוני והחליף אותו, וזהו. לא היתה שום בעיה, הוא עבד מהר ולעניין. הוא היה מצויין!
ממוצע הדרוגים:
9.7
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של יצחק מוסקוביץ, חיפה.
התקבלה טלפונית, אוגוסט - 2012
 
תאור השירות
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת אמנח.
 
חוות דעת
תוך חצי שעה הוא היה אצלי, מיד זיהה את הבעיה ותיקן את המקרר מאוד מהר,היה מקצועי מאו דונחמד. איש מאוד טוב ואני בהחלט אפנה אליו.
ממוצע הדרוגים:
9.8
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של יעקב אצלדייב, תל אביב.
התקבלה טלפונית, מרץ - 2012
 
תאור השירות
תיקון כרטיס אלקטרוני שנשרף במקרר של חברת בקו.
 
חוות דעת
הוא שלח מישהו מטעמו. היה ממש טוב! הוא היה נחמד, אדיב, אמין ונתן אחלה שירות. הוא עשה עבודה טובה ואני אשתמש בו גם בעתיד :)
ממוצע הדרוגים:
9.6
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של שרון פסטרנק ניסן, מודיעין.
התקבלה טלפונית, נובמבר - 2011
 
תאור השירות
תיקון כרטיס אלקטרוני של מקרר.
 
חוות דעת
הוא נתן לנו שירות מצויין והיינו מאד מרוצים! הוא הגיע, בדק את המקרר, אבחן וטיפל בבעיה ולאורך כל הדרך הוא היה מאד שירותי, אדיב והסביר. הוא היה ממש בסדר גמור! מבחינת המחיר אני לא יודע להשוות.
ממוצע הדרוגים:
9.6
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של יוסף עדנוף, ירושלים.
התקבלה טלפונית, אוגוסט - 2011
 
תאור השירות
החלפה של הכרטיס האלקטרוני במדיח כלים של חברת ג'נראל אלקטריק ותיקון של דלת במקרר מאותה החברה.
 
חוות דעת
הכל היה בסדר גמור! הוא תיקן את הכל בצורה טובה והיה ממש עשר בכל המובנים :)
ממוצע הדרוגים:
9.4
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של אלן רבן, ראשון לציון.
התקבלה טלפונית, אוגוסט - 2011
 
תאור השירות
תיקון הכרטיס האלקטרוני במקרר מחברת קינג.
 
חוות דעת
הוא היה מעל ומעבר :) ! דיברתי איתו ב 9 בערב והוא הגיע כבר למחרת ב 8 בבוקר. הוא בדק בצורה יסודית במשך שעה כדי לראות אם יש חלק שמקצר. לבסוף הוא הגיע למסקנה שזה הכרטיס האלקטרוני. הוא לקח אותו למעבדה לתיקון וחזר כבר אחה"צ. לאחר שהחזיר אותו, ראה שאין אור במקרר, קבע איתי שוב, הגיע מוקדם בבוקר,לקח, תיקן וחזר. השירות היה ממש טוב והיחס מצוין ! הוא אדם מאוד אמין :) !
ממוצע הדרוגים:
9.8
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
חוות הדעת של לקוח 68853-9217 - פתח תקווה.
התקבלה טלפונית, אוגוסט - 2011
 
תאור השירות
נסיון לתיקון של כרטיס אלקטרוני במקרר של אלקטרה.
 
חוות דעת
הוא מאוד נחמד ונראה שבגדול הוא מבין בתיקון מקררים, רק חבל שהוא לא אמר שכנראה הוא לא כל כך יודע איך לטפל בכרטיס אלקטרוני של מקרר... הוא עזב אחרי שהבין שכנראה הוא לא יכול לטפל בכרטיס האלקטרוני, הסתבר לי מטכנאי אחר שהמדחס נדפק, כנראה בגלל הטיפול של הטכנאי הקודם ואני צריך לקנות מקרר חדש. ייאמר לזכותו שהוא לא לקח לי כסף על העבודה...
ממוצע הדרוגים:
9.2
הדרוגים שלי
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:
דף:
1
   |       |       |       |       |       |       |